Коваль, Л. А.Koval, L.2021-01-252021-01-252018Маркетингове ціноутворення : метод. вказівки до вивчення дисципліни для студ. всіх форм навчання за спец. 075 "Маркетинг" / [уклад. Л. А. Коваль] ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т, каф. екон. теорії, маркетингу та економічної кібернетики. – Кропивницький : ЦНТУ, 2018. - 49 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/10497Методичні вказівки містять перелік проблемних питань до кожної теми, тести задачі для підготовки студентів до практичних занять тематика рефератів та контрольних робіт до самостійного вивчення предмету "Маркетингове ціноутворення" та рекомендовану літературу. Methodical instructions contain a list of problematic questions for each topic, task tests to prepare students for practical classes, topics of essays and tests for self-study of the subject of "Marketing Pricing". Recommended reading.uk-UAмаркетингове ціноутворенняпрактичне заняттярекомендована літературапроблемні питаннясамостійна роботаmarketing pricingpractice sessionrecommended booksproblematic issuesindependent workМаркетингове ціноутворенняMarketing pricingLearning Object