Панченко, В. А.Panchenko, V.2016-02-292016-02-292011Панченко, В. А. Організація процесу формування стандартів торговельного обслуговування для підприємств роздрібної торгівлі системи споживчої кооперації / В. А. Панченко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2011. - Вип. 19. - С. 368-375.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/237Обов’язковим правилом для співробітників об’єктів торгівлі по обслуговуванню споживачів у типових ситуаціях повинні стати стандарти обслуговування. Вони повинні відображати місію системи споживача кооперації та вигідно відрізняти обслуговування в магазинах названої системи. Автором розглянуті основні етапи організації процесу формування стандартів торговельного обслуговування для підприємств роздрібної торгівлі системи споживчої кооперації. Binding rules for employees of trade on customer service in typical situations have become standards of service. They should reflect the mission of consumer cooperatives and favorably distinguished service in the stores above system. The author describes the main stages of the process of trading standards service for retailers of consumer cooperation.otherстандарт торговельного обслуговуванняторговельна мережаоб’єкт торгівлістандарт зовнішнього оформленнястандарт організації роботистандарт процесу продажустандарт розміщення товарустандарт поведінкимотиваціяОрганізація процесу формування стандартів торговельного обслуговування для підприємств роздрібної торгівлі системи споживчої коопераціїOrganization of the formation of standards of commercial services for retailers of consumer cooperativesArticle