Шумейко, В. М.2016-09-102016-09-102005Шумейко, В. М. Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства / В. М. Шумейко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2005. - Вип. 7, ч. 1. - С. 270-274.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/3292В статті розглянуто існуючі методи проведення контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства. Визначено, що контроль маркетингової діяльності невіддільний від контролю загальної господарської діяльності підприємства. Впровадження системи маркетингового контролінгу дозволить комплексно контролювати діяльність підприємства органічно поєднуючи її з плануванням та управлінням маркетинговою діяльністю. In article are considered existing methods of the undertaking the checking and analysis to marketing activity of the enterprise. It Is Determined that checking to marketing activity inseparable from checking of the general economic activity of the enterprise. Introducing the system marketing will allow complex to check activity of the enterprise organic uniting her(it) with planning and marketing activity management.uk-UAмаркетингмаркетингова діяльністьконтроль та аналіз маркетингової діяльностіаудит маркетингуревізія маркетингуконтролінг маркетингуКонтроль та аналіз маркетингової діяльності підприємстваArticle