Жесан, Р. В.Котенко, Т. М.Солових, А. Є.2016-05-202016-05-202005Жесан, Р. В. Врахування елементів сегментації ринку освітніх послуг при створенні дистанційних курсів у вищих навчальних закладах / Р. В. Жесан, Т. М. Котенко, А. Є. Солових // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2005. - Вип. 8. - С. 125-129.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/2599Стаття присвячена особливостям процесу створення дистанційних курсів з урахуванням елементів сегментації ринку освітніх послуг. The article was dedicated to special process of made the distance courses with consideration of market segmentation elements in education service.uk-UAосвітні послугисегментація ринкудистанційний курсдистанційна освітанавчанняВрахування елементів сегментації ринку освітніх послуг при створенні дистанційних курсів у вищих навчальних закладахArticle