Шалімова, Н. С.2019-05-132019-05-132018Шалімова, Н. С. Розгляд суб’єктом аудиторської діяльності скарг та звинувачень: політика та процедури як складова внутрішньої системи контролю якості / Н. С. Шалімова // Економіка підприємства: сучасі проблеми теорії та практики : матеріали сьомої міжнар. наук.- практ. конф. (14-15 верес. 2018 р.). – Одеса : Атлант, 2018. – С. 127–129.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/8788Досліджено основні вимоги щодо розгляду суб`єктом аудиторської діяльності скарг та звинувачень. Визначено основні елементи стандарту з розгляду скарг та звинувачень як складову внутрішньої системи контролю якості відповдіно до вимог Міжнародних стандартів. Систематизовано основі процедури з розгляду скарг та звинувачень.uk-UAаудиторська діяльністьсуб`єкт аудиторської діяльностіаудиторські послугискаргизвинуваченняміжнародні стандартивнутрішня система контролю якостіРозгляд суб’єктом аудиторської діяльності скарг та звинувачень: політика та процедури як складова внутрішньої системи контролю якостіThesis