Pochotova, Ya.Почотова, Я. В.2016-03-252016-03-252014Pochotova, Y. Тhe process of marketing communicative strategy development for enterprise / Ya. Pochotova // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2014. - Вип. 25. - С. 390-395.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/993This article presents the essence of marketing communicative strategy and its value for each entity. The main objective of forming a marketing communicative strategy is described. Moreover, its place in the hierarchy of strategic planning at the enterprise is determined. MCS components and their main content are defined. Step by step procedure for the formation of a marketing communicative strategy is offered. It is based on the sequence of strategic stages in the development process. У статті розглянута сутність маркетингової комунікативної стратегії та її значення для кожного суб’єкта господарювання. Охарактеризована головна мета формування маркетингової комунікативної стратегії та визначено її місце у ієрархії стратегічного планування на підприємстві. Визначені компоненти МКС та описано основний їх зміст. Запропоновано покрокову процедуру формування маркетингової комунікативної стратегії підприємства, яка ґрунтується на послідовності етапів прийняття стратегічних рішень у процесі її розробки.enmarketing strategymarketing communicationsmarketing communicative strategybrandcommunication setмаркетингова стратегіямаркетингові комунікаціїмаркетингова комунікативна стратегіябрендкомунікативний набірТhe process of marketing communicative strategy development for enterpriseПроцес розробки маркетингової комунікативної стратегії підприємстваArticle