Гарасьова, Н. Ю.Величко, Т. В.2017-02-202017-02-202010Гарасьова, Н. Ю. Особливості маркетингу електроенергії енергозабезпечуючих компаній в умовах оптового ринку / Н. Ю. Гарасьова, Т. В. Величко // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 3. - С. 297-299.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/5718Маркетинг в електроенергетиці – це монополія енергозабезпечуючої компанії і монополія електроенергії як енергоносія. Розглянуті особливості експлуатаційного маркетингу і показана необхідність в перспективному маркетингу енергозабезпечуючих компаній в умовах оптового ринку електроенергії.uk-UAелектроенергетикамаркетинг енергіїенергозбереженняоптовий ринок електроенергіїОсобливості маркетингу електроенергії енергозабезпечуючих компаній в умовах оптового ринкуArticle