Панченко, В. А.Panchenko, V.2016-03-162016-03-162011Панченко, В. А. Управління організаціями та підприємствами торгівлі системи споживчої кооперації на засадах удосконалення торговельного обслуговування / В. А. Панченко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2011. - Вип. 20, ч. 2. - С. 213-219.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/663Удосконалення торговельного обслуговування в системі споживчої кооперації можливо забезпечити за рахунок впровадження комплексної системи діагностики за такими напрями оцінки – матеріально-технічними, соціально-психологічними та інформаційними. Для оцінки загального стану системи торговельного обслуговування споживачів, для аналізу якості функціонування роздрібної торгівлі споживчої кооперації необхідно розрахувати інтегральний та середньозважений показники за всіма напрямами торговельного обслуговування споживачів. Improvement of commercial services in the system of consumer cooperatives may provide through the introduction of a comprehensive system diagnostics in the following areas of assessment - logistical, social and psychological and information. To assess the general state of trade service users, to analyze the quality of retailers of consumer cooperation is necessary to calculate integral and average figures for all areas of commercial services customers.otherякістьторговельне обслуговуванняуправління якістю торговельного обслуговуванняроздрібна торгівлясистема споживчої коопераціїУправління організаціями та підприємствами торгівлі системи споживчої кооперації на засадах удосконалення торговельного обслуговуванняManagement organizations and enterprises of consumer cooperatives trade based on improvement of commercial servicesArticle