Головко, І. О.2023-05-232023-05-232013Головко, І. О. Впровадження новітніх підходів у навчанні студентів технічних спеціальностей в Англії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.ст.) / І. О. Головко // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – Вип. 121. – Ч. І. – С. 126-131.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12778У статті йдеться про шляхи покращення професійної підготовки висококваліфікованих робітників шляхом впровадження новітніх підходів у навчанні спеціалістів технічних спеціальностей в Англії наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.ст. на прикладі технічного коледжу Фінсбурі як новатора в запровадженні евристичного методу навчання. The article touches upon the necessity of improving workers’ trade training by means of new approaches and effective teaching technologies’ application in England at the end of the XIX – beginning of the XX centuries. The technical college Finsbury is taken as a prominent example of a pioneer of heuristic method’s implementation in teaching the students of technical specialties.uk-UAновітні підходи в навчаннітехнічна освітапрофесійна підготовкаевристичний методworkers’ trade trainingtechnical educationnew approaches and effective teaching technologiesheuristic methodВпровадження новітніх підходів у навчанні студентів технічних спеціальностей в Англії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.ст.)Article