Рутинський, М. Й.Давидейко, І.2023-06-062023-06-062023Рутинський, М. Стратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький» / М. Рутинський, І. Давидейко // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 трав. 2023 р., м. Львів). – Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. – С. 201–203.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12825uk-UAготельні брендистратегія просуванняReikartz HotelsСтратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький»Thesis