Волошина, А. В.2016-10-202016-10-202004Волошина, А. В. Класифікація і характеристика структурних елементів бренда / А. В. Волошина // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2004. - Вип. 6. - С. 161-167.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/3996Стаття присвячена аналізу природи бренда, виокремлення його основних (фундаментальних) характеристик. Дослідження природи бренда особливо актуально на даному етапі розвитку економіки, оскільки збільшення кількості товарів-субститутів змушує підприємство вибудовувати свою оригінальну тактику спілкування зі своїм соціально-визначеним цільовим сегментом ринку, враховуючи найновітніші технології і наукові концепції. Результатом дослідження є виокремлення економічної, соціологічної, соціальної, психологічної складових в структурі бренда. Запропонована класифікація сталих компонентів бренда являє собою узагальнення класичних розробок у галузі маркетингових комунікацій і сучасних досліджень у напрямку побудови бренда. The article is devoted to the analysis of nature of brand, selection of his basic (fundamental) descriptions. Research of nature of brand is especially actual on the given stage of development of economy, as an increase of number of commodities-substitutes compels an enterprise to line up the original tactic of intercourse from by the social-certain having a special purpose segment of market, taking into account the newest technologies and scientific conceptions. As a result of research in the structure of brand are selected economic, sociological, social, psychological constituents. The offered classification of steady components of brand is generalization of classic developments in area of marketing communications and modern researches which are devoted to constructing of brand.uk-UAбрендмаркетингові комунікаціїекономічна складовасоціологічна складовасоціальна складовапсихологічна складоваКласифікація і характеристика структурних елементів брендаArticle