Вовченко, Л.Vovchenko, L.2020-05-132020-05-132020Вовченко, Л. Інтернет-реклама та її ефективність / Л. Вовченко // Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання : ІІІ Міжнар. студ. наук.-техн. конф., 23-24 квіт. 2020 р. : зб. тез / М-во освіти і науки України, Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя, Маріборський ун-т (Словенія), Техн. ун-т в Кошице (Словаччина) [та ін.]. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2020. – С. 194-195.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/9626uk-UAінтернетрекламаінтернет рекламаефективність рекламиthe internetadvertisinginternet advertisingadvertising effectivenessІнтернет-реклама та її ефективністьInternet advertising and its effectivenessThesis