Мельник, Т. А.2024-10-072024-10-072023Мельник, Т. А. Управління маркетинговою діяльністю як елемент страхового менеджменту / Т. А. Мельник // Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри : кол. моногр. / за наук. ред. І. В. Перевозової. – Львів : Кошовий Б.- П. О., 2023. – Розд. 2.9. – С. 300–323.978-617-95283-1-6https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/14620В монографії окреслено роль маркетингу в страхувані. Запропоновано практичні рекомендації щодо управління діяльністю страховика на основі маркетингового підходу. Монографія розрахована на науковців, керівників підприємств, викладачів закладів вищої освіти та здобувачів різних освітніх рівнів.ukстрахуванняуправління страховикомринок страхуваннямаркетингові концепції страховикаоцінка ефективностіУправління маркетинговою діяльністю як елемент страхового менеджментуBook chapter