Горпинченко, О. В.2024-07-272024-07-272023Маркетинговий менеджмент : метод. рек. до вивч. дисц. для здобув. спец. 073 – «Менеджмент» : перший (бакалавр.) рівень ВО ОПП «Менеджмент» / [уклад. О. В. Горпинченко] ; Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : ЦНТУ, 2023. – 31 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/14361Навчальна дисципліна «Маркетинговий менеджмент» спрямована на розвиток у здобувачів вищої освіти теоретичних знань і практичних навичок зі формування компетентностей щодо маркетингового управління розвитком підприємства чи установи в умовах цифровізації економіки. Завданнями дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є: ознайомити здобувачів вищої освіти з концептуальними принципами та моделями, процесами та процедурами маркетингового менеджменту, а також підходами до їх трансформації в залежності від поставленої мети і завдань управління маркетингом, комплексу зовнішніх та внутрішніх змін, що чинять вплив на підприємство; навчити здобувачів вищої освіти методам дослідження та обґрунтування вибору стратегії та тактики маркетингового менеджменту, що впроваджують адаптацію управління маркетингом до новітніх викликів глобалізації, цифровізації економічного середовища.ukмаркетинговий менеджментмаркетингове управлінняМаркетинговий менеджментLearning Object