Головко, І. О.2023-05-162023-05-162017Головко, І. О. Причини гальмування розвитку технічної освіти в Англії в ХІХ ст. : соціально-педагогічний аспект / І. О. Головко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка. Педагогічні науки : зб. наук пр. - Глухів, ГНПУ, 2017. - Вип. № 2 (34). С. 278‒286.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12769У статті розглянуто фактори та висвітлено причини гальмування та уповільненого розвитку технічної освіти в одній з найбільш промислово розвинутих країн Західної Європи дев’ятнадцятого століття – Англії порівняно з країнами на континенті. Досліджено вплив ідеологічних бачень таких соціальних груп, як еліти та буржуазії країни, з одного боку, та філософії принципу невтручання уряду, з іншого, на процес розвитку педагогічної думки та розбудови технічної освіти в період формування національної системи загальної освіти.uk-UAтехнічна освіта Англіїрозвиток технічних уміньтехнічні навчальні закладиВікторіанська епохаtechnical education and trainingunderdevelopment of scientific and technical educationfull-time and part-time technical schoolsVictorian England ideologylaissez-faire principleПричини гальмування розвитку технічної освіти в Англії в ХІХ ст. : соціально-педагогічний аспектArticle