Рибалко-Рак, Л. А.Панченко, В. А.Rybаlkо-Rаk, L.Panchenko, V.2016-02-252016-02-252010Рибалко-Рак, Л. А. Напрями ідентифікації процесів при формуванні процесної моделі управління у торгівлі споживчої кооперації / Л. А. Рибалко-Рак, В. А. Панченко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2010. - Вип. 18, ч. 1. - С. 67-76.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/110Впровадження процесного підходу до управління та побудова системи управління якістю гарантує чітко визначений порядок та відповідальність за розробку, узгодження та затвердження управлінських рішень. Процесний підхід дозволяє оптимізувати систему корпоративного управління , зробити її прозорою для керівництва і такою, що здатна швидко реагувати на зміни зовнішнього середовища. У статті досліджено напрями визначення процесів торговельної галузі системи споживчої кооперації, запропоновано структуру Карти процесів для Центральної спілки споживчих товариств, обласних споживспілок, районних споживспілок у торговельній галузі. Introduction of the processing going near a management and construction of control the system by quality is guaranteed by expressly set procedure and responsibility for development, concordance and claim of administrative decisions. Processing approach allows to optimize the system of corporate management, do its transparent for guidance and such, which is sensitive on the changes of external environment. Directions of determination of processes of auction industry of the system of consumer co-operation are probed in the article, the structure of Map of processes is offered for the Central union of consumer societies, regional consumer societies, district consumer societies, in auction industry.процесний підхідсистема управління якістюуправлінські рішенняНапрями ідентифікації процесів при формуванні процесної моделі управління у торгівлі споживчої коопераціїThe direction of identification of the processes in forming of the process’s of management in the trade of consumer cooperationArticle