Гребенюк, В. О.Головко, І. О.2016-12-072016-12-072010Гребенюк, В. О Болонський процес - ідея "п'ятої свободи" в сучасному суспільстві знань / В. О Гребенюк, І. О. Головко // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 1. - С. 129-132.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/4932В статті розглядаються аспекти реформи освіти в контексті Лісабонської стратегії „ціложиттєвого навчання”, орієнтованого на студента. Ключовими поняттями цієї стратегії є створення „економіки знання”. The article deals with the aspects of education reform in the context of Lisbon student-oriented strategy of “longlife learning”. The main idea of this strategy is to create a “knowledge economics”.uk-UAсвобода викладатисвобода навчатисяекономіка знанняціложиттєве навчаннянавчання, орієнтоване на студентаБолонський процес - ідея "п'ятої свободи" в сучасному суспільстві знаньArticle