Фімяр, С. В.Fimyar, S.2016-03-162016-03-162009Фімяр, С. В. Принципи й методи економічної діагностики розвитку регіонального ринку споживчих товарів та послуг / С. В. Фімяр // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2009. - Вип. 16, ч. 2. - С. 283-286.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/639В даній статті досліджено методичні підходи до оцінки формування та функціонування регіонального ринку споживчих товарів та послуг, визначено ключові принципи та методи економічної діагностики даного ринку в регіоні. Виявлено перелік факторів, від яких залежить достовірність проведеної діагностики, і, відповідно, подальший розвиток регіонального ринку споживчих товарів. In this article investigational methodical going near the estimation of forming and functioning of regional market of consumer goods and services, certainly key principles and methods of economic diagnostics of this market in a region. Found out the list of factors, which authenticity of the conducted diagnostics, and, accordingly, subsequent regional market of consumer goods development, depends on.otherринок споживчих товарів та послугрегіонпринципи економічної діагностикиметоди економічної діагностикиПринципи й методи економічної діагностики розвитку регіонального ринку споживчих товарів та послугPrinciples and methods of economic diagnostics of regional market of consumer goods and services developmentArticle