Кандиба, М. А.Kandyba, M.Яковенко, Р. В.Yakovenko, R.2019-06-202019-06-202019Кандиба, М. А. Відповідність психологічних та економічних закономірностей поведінки споживача / М. А. Кандиба, Р. В. Яковенко // Напрями економічного зростання та інноваційного розвитку підприємств : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молодих учених, м. Кропивницький, 12 квіт. 2019 р. / М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : РВЛ ЦНТУ, 2019. – С. 47–48.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/8885У тезах здійснено співставлення економічних закономірностей (рішень щодо придбання продукції) та психологічних особливостей (бажання купити) придбання продукції. This thesis compares economic laws (decisions on the purchase of products) and psychological features (desire to buy) the acquisition of products.uk-UAекономічні закономірностіпсихологічні особливостіспоживча поведінкакупівляeconomic regularitiespsychological peculiaritiesconsumer behaviorpurchaseВідповідність психологічних та економічних закономірностей поведінки споживачаCorrespondence of psychological and economic patterns of consumer behaviorThesis