Лисенко, А. М.2023-02-032023-02-032022Лисенко, А. М. Аналіз поведінки конкурентів в digital-середовищі / А. М. Лисенко // Облік, аналіз, аудит, оподаткування та фінансовий моніторинг в умовах глобалізаційних змін : зб. матеріалів VIII Міжнар. наук.-практ. конф., 08 груд. 2022 р. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 282–283.978-966-926-426-8https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12363В умовах широкого використання цифрових технологій важливого значення набуває вміння представити власні переваги в інформаційному середовищі. Виходячи з цього, автор наголошує на необхідності проведення аналізу конкурентів в digital-середовищі, тобто з позицій дослідження їх маркетингової стратегії, активності в контекстній рекламі, оптимізації під пошукові системи (SEO). Виокремлено основні стадії проведення такого аналізу, доведена його важливість при дослідженні власної цільової аудиторії та розробці медіастратегії.uk-UAаналізdigital-середовищеконкурентивиди економічної конкуренціїінформаційне забезпеченняSEO-аналізАналіз поведінки конкурентів в digital-середовищіThesis