Рутинський, М. Й.Зайченко, В. В.Гарасим, П. М.2024-05-152024-05-152024Рутинський, М. Й. Платформа Etsy як інструмент маштабування збуту гастрономічної продукції крафтових виробників України / М. Й. Рутинський, В. В. Зайченко, П. М. Гарасим // Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах євроінтеграційних та військових викликів : ІІ Міжнар. наук.-практ. форум, 17‒19 квіт. 2024 р. : зб. матеріалів. – Львів : Камула, 2024. – С. 439–443.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/14003Ефективність реалізації власної продукції закладів українського ресторанного та продовольчого бізнесу через глобальні платформи е-комерції зростає з кожним роком. Маркетплейси перетворилися на поле гострого конкурентного змагання крафтових виробників гастрономічної продукції за увагу потенційних споживачів. У праці проаналізовано потенціал розвитку мережі крафтових е-магазинів на платформі Etsy в кризових для малого бізнесу України реаліях сьогодення. The effectiveness of sales of own products of Ukrainian restaurants and food enterprises through global e-commerce platforms is increasing year by year. Marketplaces have become a field of intense competition between craft producers of gastronomic products for the attention of potential consumers. The article analyzes the potential for the development of a network of craft e-shops on the Etsy platform in the current crisis realities of small businesses in Ukraine.ukмаркетплейсгастрономічний бізнескрафтEtsymarketplacegastronomic businesscraftПлатформа Etsy як інструмент маштабування збуту гастрономічної продукції крафтових виробників УкраїниThesis