Дрєєва, Г. М.Дрєєв, О. М.Хох, В. Д.Денисенко, О. О.Drieieva, H.Drieiev, O.Choch, V.Denysenko, O.2019-06-182019-06-182018Елементи векторної комп’ютерної графіки : метод. вказ. до виконання лаб. роб. : для студ. денної та заоч. форми навч. за спец. 123 “Комп’ютерна інженерія”, 125 “Кібербезпека” / [уклад. : Г. М. Дрєєва, О. М. Дрєєв, В. Д. Хох, О. О. Денисенко] ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т, каф. кібербезпеки та програмного забезпечення. — Кропивницький : ЦНТУ, 2018. — 66 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/8851Дисципліна є вибірковою у підготовці фахівців з програмування прикладного програмного забезпечення та системного програмування. Дисципліна надає знання в області структури засобів комп’ютерного формування та обробки зображення, його переробки та збереження в різних форматах, а також засоби стиснення графічної інформації. В дисципліні розглядаються основні засади побудови растрового та векторного зображення, їх визначення, принципи реалізації апаратного відтворення зображення з точки зору програміста, та програмного забезпечення що повинне працювати з великою кількістю даних. Розглянуто основні типи зображень, архітектура програмних засобів, приклади побудови графічних алгоритмів перетворення координат та побудови тривимірних сцен, як програмним так і з апаратним обчисленням. The discipline is selective in the training of specialists in the programming of applied software and system programming. The discipline provides knowledge in the field of the structure of computer image forming and processing, its processing and preservation in various formats, as well as the means of compression of graphic information. The discipline deals with the basic principles of constructing raster and vector images, their definition, the principles of implementation of hardware image playback from the point of view of the programmer, and software that should work with a large amount of data. The main types of images, the software architecture, examples of constructing graphic algorithms for coordinate transformation and the construction of three-dimensional scenes, both software and hardware calculations are considered.uk-UAкомп’ютерна графікавекторматрицяперетворенняpascalC++computer graphicvectormatrixtransformationpascalC++Елементи векторної комп’ютерної графікиElements of vector computer graphicsOther