Штомпель, Г. В.2016-10-192016-10-192009Штомпель, Г. В. Контрастивний аналіз дієслів із семантикою “знання” в українській, російській, англійській та німецькій мовах / Г. В. Штомпель // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2009. - Вип. 9. - С. 54-58.УДК 81.115https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/3916У статті аналізуються спільні та відмінні риси дієслів із семантикою “знання” в українській, російській, англійській та німецькій мовах на рівні лексико-семантичної групи (ЛСГ). Виділення лексико-семантичного поля дієслів із семантикою “знання” здійснюється шляхом застосування методу диференціації. The paper analyzes common and distinctive features of the verbs that have semantic meaning «to know» in Ukrainian, Russian, English and German on the lexico-semantic level. The method of differentiation is used to single out the lexico-semantic field of the verbs having the semantic meaning “to know”. В статье рассматривается общие и отличительные черты глаголов с семантическим значением «знать» в украинском, русском, английском и немецком языках на лексико-семантическом уровне. Формирование лексико-семантичного поля глаголов с семантическим значением «знать» происходит путем использования метода диференциации.uk-UAконстрастивний аналізлексико-семантична група дієслів із семантикою “знання”метод диференціаціїКонтрастивний аналіз дієслів із семантикою “знання” в українській, російській, англійській та німецькій мовахArticle