Mезенцева, О. М.Mezentseva, O.2017-01-182017-01-182015Мезенцева, О. М. Концептуальні засади управління розвитком підприємств торгівлі / О. М. Мезенцева // Науковий вісник НЛТУ України : зб. наук.-техн. пр. – Львів : НЛТУ, 2015. – Вип. 25.1. – С. 314-319.5-7763-2435-1https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/5434Запропоновано алгоритм управління розвитком підприємств торгівлі, який дозволяє здійснити моніторинг внутрішніх і зовнішніх чинників середовища їх господарювання, провести оцінку результатів їх господарської діяльності, дослідити недоліки та визначити резерви в операційній діяльності і на цій основі розробити концепцію розвитку підприємств торгівлі. Виділено групи організаційно-правових, економічних, соціальних та фінансових механізмів, через які має реалізуватися концепція розвитку підприємств торгівлі. Розроблено модель управління розвитком підприємств торгівлі, виокремлено низку ознак, які розкривають її зміст. The algorithm of management of development of trading companies which allows carrying out monitoring of internal and external factors of the environment of their activity, fulfilling the assessment of their performance, studying the drawbacks and defining reserves of the operational activity was suggested. This enables to work out the conception of the development of trading companies. We highlighted the groups of organizational, legal, economic, social and financial mechanisms which facilitate the realization of the concept of the development of trading companies. The model of the management of development of trading companies was developed. The characteristics which disclose the essence of the model were highlighted.uk-UAуправління розвитком підприємств торгівлімоніторинг зовнішніх і внутрішніх чинників середовища господарюванняконцепція розвитку підприємств торгівліалгоритм управліннямеханізми управління розвиткоммодель управління розвитком підприємств торгівліmanagement of development of trading companiesmonitoring of external and internal factors of the environment of the economic activityconception of the development of trading companiesalgorithm of managementmechanism of management of developmentmodel of management of development of trading companiesКонцептуальні засади управління розвитком підприємств торгівліConceptual principles concerning management of development of trading companiesArticle