Лилик, І. В.2016-03-282016-03-282008Лилик, І. В. Саморегулювання секторів економіки як основа формування умов для впровадження маркетингових засад підприємницької діяльності (на прикладі підприємств харчової промисловості) / І. В. Лилик // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2008. - Вип. 13. - С. 186-193.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1080Наявність та розвиток підприємницького середовища є одним з основних факторів впровадження маркетингових методів ведення господарства. Маркетингові методи ведення господарства, з іншого боку потребують розвитку не просто конкурентного підприємницького середовища, а саморегулюючого конкурентного середовища основою якого є регуляторна політика в державі.. Від досконалості нормативно-законодавчої бази та рівня контролю за її дотриманням безпосередньо залежать умови діяльності, технологічний розвиток, фінансовий стан, а нерідко і саме існування підприємств.otherмаркетингпідприємницька діяльністьхарчова промисловістьСаморегулювання секторів економіки як основа формування умов для впровадження маркетингових засад підприємницької діяльності (на прикладі підприємств харчової промисловості)Article