Годорожа, С. П.Михайлович, В. А.Godorozha, S.Mihaylovich, V.2016-03-012016-03-012010Годорожа, С. П. Мотивація самостійної навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей / С. П. Годорожа, В. А. Михайлович // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2010. - Вип. 18, ч. 2. - С. 71-75.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/348У статті зроблена спроба проаналізувати самостійну навчальну роботу студента як невід’ємну складову навчального процесу. Визначено, що з методичної точки зору самостійну роботу студентів економічних спеціальностей доцільно розподілити на три етапи: планування; організація; контроль та корекція результатів самостійного вивчення матеріалу. In article attempt to analyse independent study of the student as the integral component of educational process is made. It is defined that from the methodical point of view independent work of students expediently to divide into three stages: planning; the organization; control and correction of results of independent studying of a material.якість освітипроцес отримання знаньнавчальна діяльністьсамостійне вивченняМотивація самостійної навчальної діяльності студентів економічних спеціальностейMotivation of independent educational activity of students of economic specialitiesArticle