Москаленко, М. М.Шкот, І. Л.2016-12-042016-12-042011Москаленко, М. М. Конотація як засіб вираження оцінки в газетно-публіцистичних текстах / М. М. Москаленко, І. Л. Шкот // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2011. - Вип. 11, ч. 1. - С. 239-241.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/4864В газетно-публіцистичних текстах ми відзначаємо два пласти лексики-газетна неоцінна (нейтральна) лексика і газетна оцінна лексика. Загальною рисою більшості лексичних одиниць газетного вокабуляру в їх оцінне, а точніше соціально-оцінне забарвлення. У цьому одна з причин сили і вагомості газетного слова. Принцип соціальної оцінності мови газети визначав здебільшого відбір мовних засобів, які призначені висловлювати соціальну оцінність фактів, явищ, подій.uk-UAсемантикалексичні компонентимовностилістична специфікагазетно-публіцистичні текстиКонотація як засіб вираження оцінки в газетно-публіцистичних текстахArticle