Кононенко, С. О.Кононенко, Л. В.Манойленко, Н. В.2021-09-092021-09-092021Кононенко, С. О. Методика формування інформаційно-дослідницьких компетентностей у здобувачів вищої освіти засобами цифрових технологій / С. О. Кононенко, Л. В. Кононенко, Н. В. Манойленко // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. – Вип. 198. – С. 125-128.978–7406–57–82415–79882521–1919DOI: 10.36550/2415-7988-2021-1-198-125-128https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11022У статті досліджено вплив цифрових технологій на методику формування інформаційно-дослідницьких компетентностей у здобувачів вищої освіти. Зазначено, що сучасне суспільство характеризується стрімким розвитком цифрових технологій. Розглянуті основні з них, які як очікується, призведуть до найбільш суттєвих змін в усіх сферах життєдіяльності людини. Досліджено переваги та недоліки використання найбільш поширених із цифрових технологій, що використовуються у сучасній вищий школі, а саме: платформ Moodle і Zoom. Розглянуті категорії «інформація» та «знання», встановлено їх відмінності. Зазначено, що у процесі освіти відбувається отримання здобувачем «інформації», яку він за певних умов може трансформувати на «знання». Доведено, що цей процес у сучасному середовище значно оптимізується за умов сформованих інформаційно-дослідницьких компетентностей. Також зазначено, що за умов наявності цих компетентностей людина отримує здатність до перманентного навчання протягом всього свого життя.uk-UAінформаційно-дослідницькі компетентностіздобувачі вищої освітицифрові технологіїінформаціязнанняZoomMoodleМетодика формування інформаційно-дослідницьких компетентностей у здобувачів вищої освіти засобами цифрових технологійArticle