Кущ, Н. П.Шимха, Ю. В.2016-12-192016-12-192010Кущ, Н. П. Четвертий національний фестиваль соціальної реклами як відображення її розвитку / Н. П. Кущ, Ю. В. Шимха // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 2. - С. 184-186.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/5278Соціальна реклама є одним з типів некомерційної реклами, метою якої є формування певних психологічних установок, які сприяють досягненню суспільно значущих цілей на різних рівнях: від окремих соціальних груп до суспільства в цілому.uk-UAсоціальна рекламафестивальпрофесійний рівеньнекомерційна рекламаЧетвертий національний фестиваль соціальної реклами як відображення її розвиткуArticle