Ліпатова, М. В.Бабич, Т. В.Щербина, С. В.2023-01-112023-01-112022Ліпатова, М. В. Інтерактивні методи на початковому етапі вивчення української мови як іноземної / М. В. Ліпатова, Т. В. Бабич, С. В. Щербина // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. - Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. - Вип. 204. - С 184-189.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12334В умовах інтеграції вищої освіти України до системи європейської освіти великого значення набуває підвищення ефективності та якості навчання іноземних студентів, для яких володіння мовою навчання є гарантією якісної професійної підготовки. Це зумовлює необхідність модернізації процесу мовної підготовки інокомунікантів, вдосконалення методів та підходів до навчання української мови як іноземної як засобу отримання професійних знань з обраної спеціальності, так і можливості задовольнити комунікативні потреби у ситуаціях щоденного спілкування, адаптуватися в новому соціально-культурному середовищі. Тому ключовим питанням викладання української мови як іноземної є пошук ефективних методик навчання. Мовознавцями визнано, що отримання знань, формування вмінь і навичок, розвиток особистісних якостей учня є найефективнішими, якщо в освітньому процесі використовують інтерактивні форми і методи.uk-UAінтерактивні методи дослідженняукраїнська мовакомунікаціямовна підготовкаІнтерактивні методи на початковому етапі навчання української мови як іноземноїArticle