Кравченко, В. П.Шкляр, І. О.2016-11-292016-11-292012Кравченко, В. П. Аналіз банківського маркетингу та його впливу на діяльність банків / В. П. Кравченко, І. О. Шкляр // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2012. - Вип. 12, ч. 1. - С. 242-246.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/4744На підставі аналізу статистичної інформації досліджено особливості функціонування банківської системи України на сучасному етапі. Виявлені існуючі недоліки, їх причини та можливі наслідки. Запропоновані шляхи вирішення наявних проблем.uk-UAбанківська системакредитуваннядепозитистратегія банківмаркетингАналіз банківського маркетингу та його впливу на діяльність банківArticle