Яковенко, Р. В.Yakovenko, R.Позняк, В. Л.Poznyak, V.2017-07-182017-07-182016Яковенко, Р. В. Маркетинг як концепція управління сучасним підприємством / Р. В. Яковенко, В. Л. Позняк // Економічні перспективи підприємництва в Україні : збірник матеріалів всеукр. інтернет-конф., м. Ірпінь, 27-28 жов. 2016 р. – Ірпінь : УДФСУ, 2016. – Т. 1. – С. 500–503.978-966-337-430-7https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/6568Тези визначають сутність сучасної ринкової економіки та роль маркетингу в ній, а також роль маркетингової служби на підприємстві. The thesis defines the essence of the modern market economy and the role of marketing in it, as well as the role of marketing service at the enterprise.uk-UAринкова економікамаркетингова діяльністьдослідження ринкуслужба маркетингуmarket economymarketing activitymarket researchmarketing serviceМаркетинг як концепція управління сучасним підприємствомMarketing as a management concept for a modern enterpriseThesis