Рябоволик, Т. Ф.Андрощук, І. О.Доренська, А. О.Горпинченко, О. В.Грінка, Т. І.Заярнюк, О. В.2024-04-152024-04-152024Менеджмент. Маркетинг. Підприємництво : навч. посіб. / Т. Ф. Рябоволик, І. О. Андрощук, А. О. Доренська [та ін.]. – Кропивницький : ЦНТУ, 2024. – 208 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13947У навчальному посібнику розкрито питання та ключові теми, що затверджено Міністерством освіти і науки наказом 157 від 11 лютого 2022 року в програмі та деталізованій структурі предметного тесту з управління та адміністрування єдиного фахового вступного випробування: теоретичні основи менеджменту; функція планування в менеджменті; функція організування в менеджменті; мотивування як функція менеджменту; контролювання як функція менеджменту; інформація і комунікації в менеджменті; управлінські рішення; основні засади керівництва в менеджменті; основи маркетингу; аналіз маркетингового середовища; маркетингова товарна політика; маркетингова цінова політика; маркетингова політика розподілу; маркетингова політика комунікацій; теоретичні засади підприємництва, види підприємництва, підприємство як форма організації підприємницької діяльності, види підприємств; організація підприємницької діяльності; планування підприємницької діяльності, ресурсного забезпечення підприємницької діяльності; ефективності підприємницької діяльності, соціальній відповідальність бізнесу та ділова етика.ukменеджментмаркетингпідприємництвомотивуванняконтролюваннякомунікаціїуправлінські рішенняаналіз маркетингового середовищамаркетингова товарна політикамаркетингова цінова політикамаркетингова політика розподілумаркетингова політика комунікаційбізнес-середовищеорганізація підприємницької діяльностіпланування підприємницької діяльностіефективність підприємницької діяльностісоціальна відповідальність бізнесуділова етикаМенеджмент. Маркетинг. Підприємництво.Book