Гавриленко, О. М.Головко, І. О.2023-06-022023-06-022021Гавриленко, О. М. Зміст іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних ЗВО / О. М. Гавриленко, І. О. Головко // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. - Кропивницький : РВВ ЦДПУ, 2021. – Вип. 198. - с. 82-87.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12819Володіння іноземними мовами стає однією з визначальних умов особистісного та професійного становлення майбутнього конкурентоздатного фахівці. Крім цього знання мов є переконливою умовою формування особистісних, культурних та професійних особливостей студентів закладів вищої освіти. Вивчення іноземних мов є викликом сучасного суспільства і потребує розвитку лінгвістичних, психолого-педагогічних і суміжних наук. Комунікативний підхід є тут визначальним, який зумовлює розвʼязання практичних завдань вивчення іноземних мов. Зокрема, це полягає в оволодінні іншомовним спілкуванням засобами формування і розвитку комунікативної компетентності, що також сприяє розвитку особистості. Запровадженню інформаційних технології в освітній процес при вивченні навчальних предметів має здійснюватися за певної наукової концепції. Концепцію інформаційних технологій, наприклад у лінгводидактичній освіті ми уявляємо як цілісну систему взаємозв’язаних засобів і невіддільних одна від другої складових: наукових, організаційних, матеріально-технічних, фінансових, психолого-педагогічних. Зміст та форми організації мовної та мовленнєвої діяльності студентів ґрунтуються на потребі реалізації професійного спілкування, вирішенні виробничих завдань, пошуку та подальшого використання інформації іноземною мовою. Засобом, який дозволяє реалізувати висунуті потреби в формуванні іншомовної компетенції студентів технічних, IT та агротехнологічних спеціальностей є інформаційні технології.uk-UAінформаційні технологіїнаукова концепціяіншомовна компетентністьнемовний ЗВОЗміст іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних ЗВОArticle