Золотухіна, І. В.Ковальчук, Н. В.2024-06-192024-06-192024Кавовий сервіс : метод. рек. до провед. лаб. занять (для здоб. першого (бакалавр.) рівня ВО всіх форм навч. зі спец. 241 «Готельно-ресторанна справа») / [уклад.: І. В. Золотухіна, Н. В. Ковальчук] ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : ЦНТУ, 2024. – 26 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/14094Основним завданням навчальної дисципліни «Кавовий сервіс» є набуття здобувачами необхідних знань і навичок щодо організації сервісно-виробничого процесу у кав’ярнях з забезпеченням його ефективності та з урахуванням вимог і потреб споживачів. Дисципліна «Кавовий сервіс» спрямована на формування у здобувачів фахових компетенцій: організація роботи та обслуговування споживачів у кав’ярнях, організація роботи бариста та обслуговування гостей; формування у здобувачів системного мислення й комплексу знань у галузі ресторанного обслуговування; підготовка спеціалістів, спроможних знати й вирішувати питання забезпечення ефективності використання нових видів кавомашин і торговельних апаратів. Методичні рекомендації до проведення практичних занять складено з метою допомогти здобувачам спеціальності 241 – Готельно-ресторанна справа під час підготовки до практичних занять та заліку з навчальної дисципліни «Кавовий сервіс».ukкавовий сервісорганізація роботи у кав’ярняхобслуговування споживачів у кав’ярняхорганізація роботи баристаобслуговування гостейресторанне обслуговуванняКавовий сервіс. Лабораторні заняттяLearning Object