Орлик, В. М.Кулешов, С. Г.Орлик, С. В.Ніколаєв, М. І.Бондаренко, О. В.Барабаш, В. А.Глєбова, Л. В.Коломієць, О. Б.Лукашевич, О. А.2021-05-132021-05-132020Інформаційна, бібліотечна та архівна справа : метод. рек. щодо напис., оформ. та захисту випуск. кваліфікац. роб. для здобув. вищ. освіти другого (магістер.) рівня спец.: 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / [уклад.: В. М. Орлик, С. Г. Кулешов, С. В. Орлик та ін.] ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : ЦНТУ, 2020. – 72 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1077211Слово «магістр» (від лат. magister – начальник, наставник) означало титул посадових осіб у Давньому Римі, високий придворний титул у Візантії, а в середні віки – главу духовно-лицарського ордена або викладача семи вільних мистецтв (гуманітарних наук). В останньому випадку це було дуже почесне учене звання, що прагнули одержати його здобувачі за допомогою підготовки і захисту серйозної наукової праці – магістерської дисертації. У США, Великобританії й інших країнах з англо-американською системою вищої освіти магістр – це академічний ступінь, присуджуваний особам, які закінчили університет або прирівняний до нього вищий навчальний заклад і мають ступінь бакалавра, що пройшли додатковий курс упродовж 1–2 років, що склали спеціальний іспит і захистили дисертацію. В Україні магістр – це не вчене звання і не ступінь, а освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця. Відповідно до Закону про вищу освіту другий (магістерський) рівень вищої освіти відповідає восьмому рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та/або практичних знань, умінь, навичок за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією), загальних засад методології наукової та/або професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності.uk-UAкваліфікаційна роботаІнформаційна, бібліотечна та архівна справа. 2 рівеньLearning Object