Петрова, К. Г.Серебренніков, С. В.Сіріков, О. І.Petrova, К.Serebrennikov, S.Sirikov, О.2016-04-202016-04-202012Петрова, К. Г. Нейро-нечітке сегментування роздрібного ринку електроенергії / К. Г. Петрова, С. В. Серебренніков, О. І. Сіріков // Збірник наукових праць Кіровоградського національного технічного університету. Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація. - Кіровоград: КНТУ, 2012. - Вип. 25, ч. 2. - С. 134-141.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1931Наведено методику сегментування роздрібного ринку електричної енергії з використанням нейро-нечіткого моделювання. Сформовано фактори, які лягли в основу сегментування за критерієм важливості споживача для енергопостачальної компанії. Визначено нечіткі межі належності характеристичних показників до якісних термів. Showed the method of segmenting the retail electricity market using neuro-fuzzy modeling. Formed factors that formed the basis for segmenting consumers on the criterion of importance for power supply company. Identified undefined boundaries belonging to the characteristic parameters by qualitative terms.uk-UAринок електроенергіїсегмент ринкуфактори сегментуваннянечітка логіканейронна мережацінаНейро-нечітке сегментування роздрібного ринку електроенергіїNeuro-fuzzy segmentation of the retail electricity marketArticle