Гамалій, В. Ф.Давидов, Г. М.Коваль, Л. А.2016-03-282016-03-282008Гамалій, В. Ф. Теоретико-методологічні основи формування товарного асортименту підприємства, що функціонує в умовах ринкової економіки / В. Ф. Гамалій, Г. М. Давидов, Л. А. Коваль // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2008. - Вип. 13. - С. 146-153.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1073Розглянуто шляхи вдосконалення перспективного товарного асортименту, його формування, вибір стратегічних зон господарювання та формування товарної стратегії. Проаналізовано етапи розробки перспективного товару. The Considered ways of the improvement of the perspective goods assortment, his(its) shaping, choice of the strategic zones of conduct facilities and shaping to goods strategy. Analysed stages of the process of the development of perspective goods.otherноменклатураасортиментекономічна стратегіяконкурентні перевагистратегічний аналізнедиференційований маркетингконцентрований маркетингсегмент ринкуканали розподілупотреби споживачівдиверсифікаціяпасивне реагуваннярозробка прототипувипробуваннякомерціалізаціявпровадженняТеоретико-методологічні основи формування товарного асортименту підприємства, що функціонує в умовах ринкової економікиArticle