Гамалій, В. Ф.Сотніков, В. С.Вишневська, В. А.Жовновач, Р. І.Загреба, М. М.Gamaliy, V.Sotnikov, V.Vyshnevska, V.Zhovnovach, R.Zahreba, M.2017-10-172017-10-172017Математичні моделі в маркетингу та менеджменті : навч. посіб. / [уклад.: В. Ф. Гамалій, В. С. Сотніков, В. А. Вишневська та ін] ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : ЦНТУ, 2017. – 136 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/6916Навчальний посібник укладено на основі діючої програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Може бути рекомендований для студентів економічних спеціальностей різних форм навчання. The textbook is made on the basis of the current program in this discipline. It discusses the main range of theoretical issues related to the content of the course, proposes the main types of tasks, formulated questions for controlling the course. May be recommended for students of economic specialties of different forms of study.uk-UAматематичні моделімаркетингменеджменттрансформаційна економікааналіз інформаціїтоварні ринкиповедінка споживачівтеорія ігорметоди прогнозуванняmathematical modelsmarketingmanagementtransformational economyanalysis of informationcommodity marketsconsumer behaviorgame theoryforecasting methodsМатематичні моделі в маркетингу та менеджментіMathematical models in marketing and managementBook