Кущ, Н. П.Мамалига, О. М.2016-12-192016-12-192010Кущ, Н. П. Директ-маркетинг : необхідність активізації в сучасних умовах / Н. П. Кущ, О. М. Мамалига // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 2. - С. 180-183.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/5277У статті зазначено, що прямий маркетинг може розглядатися, з одного боку, як засіб налагодження планованих взаємовідносин з покупцем, а з іншого – як безпосереднє здійснення збутових операцій, забезпечення необхідного передпродажного обслуговування і т. ін. Цей другий підхід дозволяє розглядати директ маркетинг як одну з форм прямого збуту (канал розподілу нульового рівня).uk-UAпрямий маркетингдирект-маркетингтелемаркетинг (телефон-маркетинг)каталог-маркетингінтернет-маркетингінтерактивний мобільний маркетингінтерактивний телевізійний маркетингдирект-мейл маркетингДирект-маркетинг : необхідність активізації в сучасних умовахArticle