Орлик, С. В.Orlyk, S.Orlik, S.2024-10-312024-10-312023Орлик, С. Основи інформаційно-комунікативних стратегій неприбуткових установ / С. Орлик // Катедра Universum : електрон. зб. наук.-попул. пр. з історії, археології, інформ., архівної та музейної справи. – 2023. – Вип. 6. – С. 26–29.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/14845Розглянуто проблему формування інформаційно-комунікативних стратегій неприбуткових установ. Визначено цілі і завдання інформаційно-комунікативної стратегії неприбуткової організації. Досліджено основні етапи процесу розробки і реалізації інформаційно-комунікативної стратегії неприбуткової організації. Доведено, що ефективна організація інформаційно-комунікативної діяльності неприбуткових організацій дає можливість успішно досягати поставлених цілей зв’язків з громадськістю, реалізовувати соціальні програми, своєчасно реагувати на громадську думку та враховувати її, раціонально використовувати обмежені фінансові ресурси тощо. The problem of formation of information and communication strategies of non-profit institutions is considered. The goals and objectives of the information and communication strategy of a non-profit organization are defined. The main stages of the process of development and implementation of the information and communication strategy of a non-profit organization are studied. It has been proven that the effective organization of information and communication activities of non-profit organizations makes it possible to successfully achieve the goals of public relations, implement social programs, respond to public opinion in a timely manner and take it into account, rationally use limited financial resources, etc.ukкомунікативні стратегіїкреативна стратегіяканали комунікаційзв’язки з громадськістюнеприбуткові організаціїпублічне управліннястратегічні ціліcommunication strategiescreative strategycommunication channelspublic relationsnon-profit organizationspublic managementstrategic goalsОснови інформаційно-комунікативних стратегій неприбуткових установThesis