Бевз, О. В.Магопець, С. О.Якимаха, Д. А.Bevz, O.Magopec, S.Yakimaha, D.2016-04-092016-04-092013Бевз, О. В. Дослідження надійності роботи переднього гальмівного механізму автомобіля Renault / О. В. Бевз, С. О. Магопець, Д. А. Якимаха // Збірник наукових праць Кіровоградського національного технічного університету. Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація. - Кіровоград: КНТУ, 2013. - Вип. 26. - С. 112-116.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1633На основі результатів проведених досліджень оцінювали ефективність роботи пари тертя – «гальмівний диск – гальмівна колодка». Дослідження проводилися на спеціальному стенді з використанням натурального гальмівного вузла автомобіля Renault «Symbol». In hired the results of researches of efficiency of work in the laboratory terms of pair of friction are pointed - a «brake disk is a skid». On the basis of results of the conducted researches of work of pair of friction - a «brake disk is a skid» taking into account different terms works after completion of all researches an estimation was conducted absolute and specific wear of shoe trees. Working out the total of these researches it is possible to draw conclusion that all shoe trees showed a normal result, but to our opinion the shoe trees of firm appeared the best ЕВС (England).uk-UAгальмівні колодкигальмівний дисктемпературапитоме спрацюванняskidsbrake disktemperaturespecific wearДослідження надійності роботи переднього гальмівного механізму автомобіля RenaultResearch of reliability of work of front brake mechanism of car RenaultArticle