Лозовик, Д. Б.2016-10-312016-10-312004Лозовик, Д. Б. Підвищення ефективності застосування електронної пошти як інструменту рекламної кампанії / Д. Б. Лозовик // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2004. - Вип. 6. - С. 360-363.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/4199В статті розглядається застосування електронної пошти як інструмента для проведення рекламної кампанії в мережі Інтернет. Особливо приділяється увага помилкам, що допускають деякі фірми і які можуть привести до негативних наслідків, а також пропонуються способи підвищення ефективності застосування електронної пошти. In clause use of e-mail as tool for carrying out of the advertising company in a network the Internet is considered. The special attention is given mistakes which suppose some firms and which can lead to negative consequences, and also ways of increase of efficiency of use of e-mail are offered.uk-UAелектронна поштарекламна кампаніямережа ІнтернетефективністьПідвищення ефективності застосування електронної пошти як інструменту рекламної кампаніїArticle