Калініченко, Марина ВікторівнаKalinichenko, Maryna2024-11-112024-11-112023-12Калініченко, М. В. Використання комплексу маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства : кваліфікаційна магістерська робота : спец. 075 "Маркетинг" / наук. кер. С. А. Романчук ; Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. - Кропивницький : ЦНТУ, 2023. - 97 с.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/14877Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Використання комплексу маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства" Молочна індустрія України займає провідних місце в агропромисловому комплексі. Наша країна має всі умови для розвитку молочної промисловості. Оптимальні природно-кліматичні мови, достатньо розвинена молочна галузь дозволяє зайняти лідируючі позиції в Європі. Проте останніми роками все відбувається навпаки, і замість розвитку можна спостерігати деяку стагнацію молочної галузі. Для з’ясування причин цього негативного явища необхідно зрозуміти що відбувається у виробництві та реалізації продукції, що призвело до такої ситуації, після чого як найкраще розвивати цю безумовно перспективну галузь. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "The use of the marketing complex in the marketing activities of the enterprise" The dairy industry of Ukraine occupies a leading place in the agro-industrial complex. Our country has all the conditions for the development of the dairy industry. Optimum natural and climatic languages, a sufficiently developed dairy industry allow us to occupy a leading position in Europe. However, in recent years, everything is happening the other way around, and instead of development, one can observe some stagnation of the dairy industry. To find out the reasons for this negative phenomenon, it is necessary to understand what is happening in the production and sale of products, which led to such a situation, and then how best to develop this definitely promising industry.ukкомплекс маркетингумаркетингова діяльністьmarketing complexmarketing activitiesВикористання комплексу маркетингу в маркетинговій діяльності підприємстваThe use of the marketing complex in the marketing activities of the enterpriseOther