Шумейко, В. М.2016-05-202016-05-202005Шумейко, В. М. Маркетингова товарна політика як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / В. М. Шумейко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2005. - Вип. 8. - С. 247-252.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/2622В статті показано вплив маркетингової товарної політики на конкурентоспроможність підприємства. На прикладі олійно-жирового комплексу України проаналізовано ринок олійної сировини, функціонування олійнодобувних та олійнопереробних підприємств. Визначено, що розвиток олійно-жирових підприємств здійснюється на основі маркетингової стратегії інтенсивного росту і не приділяється достатньо уваги товарній політиці, що знижує загальну конкурентоспроможності підприємств, як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку. In article influence of marketing commodity politics on competitiveness of the enterprise is shown. On an example oil a complex of Ukraine the market oil, functioning oil-extracting and oil of the processing enterprises is analysed. It is determined, that development oil the enterprises is carried out on the basis of marketing strategy of intensive growth and not sufficient attention to commodity politics that reduces the common competitiveness of the enterprises as on internal, and external to the markets.uk-UAмаркетингмаркетингова товарна політикаолійно-жировий комплексконкурентоспроможністьМаркетингова товарна політика як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємстваArticle