Яковенко, Р. В.Yakovenko, R.2020-03-252020-03-252020Яковенко, Роман Психологічні закони придбання товарів (частина 2) [Електронний ресурс] / Роман Яковенко // Рідний край : [онлайн-видання]. – Режим доступу : https://rk.kr.ua/psihologichni-zakoni-pridbannja-tovariv-chastina-2. – Назва з екрана. – Дата публікації : 23.03.2020. – (дата звернення: 23.03.2020).https://rk.kr.ua/psihologichni-zakoni-pridbannja-tovariv-chastina-2https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/9428У статті наведені найпоширеніші психологічні закони придбання товарів, що дають можливість на їх основі будувати збутову політику фірми. The article presents the most common psychological laws for the purchase of goods, which allow them to build a sales policy firm.uk-UAснобістський ефектефект кислого (зеленого) виноградуефект забороненого плодаsnobbish effectsour (green) grape effectforbidden fruit effectПсихологічні закони придбання товарів (частина 2)Psychological Laws of Purchasing Goods (Part 2)Article