Дзьобко, І. П.Dzebko, І.2016-10-232016-10-232013Дзьобко, І. П. Стратегічні аспекти організації партнерських відносин / І. П. Дзьобко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2013. - Вип. 23. - С. 67-72.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/4019Стаття присвячена дослідженню взаємовідносин між підприємствами як бізнес-партнерами, які разом формують ланцюг чи мережу та сприяють досягненню підприємством конкурентних переваг. У статті представлено логіку організації партнерських відносин на стратегічних засадах з урахуванням стадій життєвого циклу розвитку партнерських відносин та формуванням стратегічних ініціатив для кожної стадії. To research tire relationship between companies as business partners, who together form a chain or network and contribute to tire enterprise competitive advantage. This paper presents tire logic of partnership on strategic grounds considering tire life cycle development of partnerships and tire formation of strategic initiatives for each stage.uk-UAвзаємодіяпартнерські відносиниорганізаціястратегічні аспектиcooperationpartnershiporganizationstrategic aspectsСтратегічні аспекти організації партнерських відносинStrategic aspects of partnershipsArticle