Царук, А. П.2021-07-072021-07-072021Царук, А. Художній текст як інструмент пізнання ментальності (на прикладі китайської літератури) / А. Царук // Історія, археологія, інформаційна, бібліотечна та архівна справа: актуальні проблеми науки та освіти : ІІ Міжнар. наук. конф., 13–14 трав. 2021 р., м. Кропивницький : тези доп. – Кропивницький : ЦНТУ, 2021. – С. 126–128.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/10899У тезах визначено, що поєднання героїчного епосу з новелами самоусвідомлення людини в межовій ситуації (офіра чи пристосуванство, сміливість чи вичікування слушної для власного фізичного порятунку миті) традиційне для китайських народних оповідачів ритмізованих пісенних текстів, пов’язаних із весіллям чи викраденням нареченої, – усе це є національним підґрунтям, на якому виріс нобеліат.uk-UAметафорагероїчний епосХудожній текст як інструмент пізнання ментальності (на прикладі китайської літератури)Artistic text as an tool of knowledge of mentality (on the example of chinese literature)Thesis