Пасічник, Н. О.Ріжняк, Р. Я.Pasichnyk, NataliaRizhniak, Renat2016-03-182016-03-182015Пасічник, Н. О. Освітні індикатори як інструмент оцінювання стану і динаміки розвитку освітніх систем / Н. О. Пасічник, Р. Я. Ріжняк // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2015. - Вип. 27. - С. 301-308.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/798У статті розглядаються показники міжнародної освітньої статистики, розроблені Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), що використовуються для оцінювання функціонування систем освіти різних країн. Аналізується огляд «Погляд на освіту 2014: індикатори ОЕСР», котрий охоплює порівняльну статистику освітніх систем 46 країн світу і містить узагальнену інформацію про освітнє середовище, процеси і результати освітньої діяльності різних рівнів, фінансові та людські ресурси, що інвестуються в освіту. Виявлено проблеми у повноті і змісті статистичної інформації, яка відображає функціонування освітньої сфери України. Зроблено висновок про доцільність розробки та запровадження сумісної з міжнародною національної системи освітніх індикаторів, що дозволить Україні долучитися до міжнародних порівняльних досліджень якості освіти. The article considers the indicators of international education statistics developed by the Organization for Economic Cooperation and Development (OECD), used for the evaluation of the functioning of education systems in different countries. It is analyzed overview «view of education 2014: OECD Indicators», which covers the comparative statistics of educational systems of 46 countries and contains a summary of the educational environment, educational processes and results of the various levels of financial and human resources invested in education. There are considered offered indicators and generalized conclusions in all four sections of statistical review of the OECD: «The output of educational institutions and the impact of learning»; «Financial and Human Resources invested in education»; «Access to education, participation and progress»; «The Learning Environment and Organization of Schools». Has been discovered the problem in the fullness and content of statistical information that reflects the functioning of the educational sphere of Ukraine. It is concluded about the feasibility of developing and implementing the indicators compatible with international national system of educational which will allow Ukraine to join the international comparative studies of educational quality.otherмоніторинг якості освітиосвітні індикаториосвітня статистикаОрганізація економічного співробітництва та розвитку (OECР)освітнє середовищеосвітні результатиmonitoring the quality of educationeducational indicatorseducational statisticsOrganization for Economic Cooperation and Development (OECD)educational environmenteducational outcomesОсвітні індикатори як інструмент оцінювання стану і динаміки розвитку освітніх системThe Education Indicators as a Tool for Evaluation State and Dynamics of Educational SystemsArticle