Шифрин, Б. М.Шифрін, Б. М.2017-02-152017-02-152006Шифрин, Б. М. К теории качения пневматика / Б. М. Шифрин // Збірник наукових праць Кіровоградського національного технічного університету. Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація. - Кіровоград : КНТУ, 2006. - Вип. 17. - С. 370-377.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/5676С помощью аналитической модели шины Джима-Никравеша изучаются боковая сила трения на пневматике и восстанавливающий момент сил трения. В области контакта шины с дорогой принято существование участков продольного скольжения. Рассмотрены случаи частичного и полного продольного скольжения. Полученные результаты сопоставлены с данными эксплуатации пневмоколесного транспорта. За допомогою аналітичної моделі шини Джима-Нікравеша вивчаються бічна сила тертя на пневматиці і поновлюючий момент сил тертя. Прийнято існування ділянок подовжнього ковзання в області контакту шини з дорогою. Розглянуті випадки часткового і повного подовжнього ковзання. Отримані результати зіставлені з даними експлуатації пневмоколісного транспорту. By the analytical model of tire Gim-Nikravesh is studied lateral force of friction on pneumatic and selfaligning torque. Existence of areas of the longitudinal sliding is accepted in the region of contact of tire with a road. The cases of the partial and complete longitudinal sliding are considered. Results are got the exploitations of vehicle compared with information.ruпневматиксила трениямомент сил тренияпневмоколесная машинаК теории качения пневматикаArticle